Lomarenkaan markkinointi

 

Analytics Text

 

Lomarengas käyttää markkinointiin noin kaksi miljoonaa euroa vuosittain. Kohderyhmänä ovat erityisesti kotimaiset lapsiperheet, porukat ja pariskunnat. Rinne- ja rantamökeille on omat kampanjansa. Markkinointia tehdään strategisesti ja ajantasaisesti, käyttäen laadukkaita kumppaneita. Analysoimme tuloksia mökkivarausten näkökulmasta ja kehitämme jatkuvasti toimenpiteitämme. Lomarenkaan markkinointi on dataan perustuvaa, mutta lomafiiliksen rikastuttamaa!


Offline-mainonta:

Radiomainokset
Ilmoitukset sanomalehdissä ja aikakausilehdissä
TV-mainonta
Ulkomainontaa
Sponsorointisopimukset
Raudanluja ja kokenut asiakaspalvelu

Mainonta verkossa:

Hakukonemainonta (Google, Yandex)
Sosiaalinen media
Uutiskirjeet: Mökille-uutiskirjeet kymmenille tuhansille suomalaisille joka kuukausi
Hakukoneoptimointi
Sisältöoptimointi Lomarengas.fi:ssä
Kumppanuusverkostomainonta (esimeriksi Mökit.fi, Interhome ja Booking.com)
Vaikuttajamarkkinointi

+ paljon muita toimenpiteitä, niin online kuin offline!

 

Kysyttävää Lomarenkaan markkinoinnista? Ehdotuksia? Ota yhteyttä:

Saara Rostedt, sisällöntuottaja
044 758 4758
saara.rostedt@lomarengas.fi


Pekka Huttunen, markkinointipäällikkö
046 851 1912
pekka.huttunen@lomarengas.fi