Lomarenkaan markkinointi

 

Analytics Text

 

Lomarengas käyttää markkinointiin noin kaksi miljoonaa euroa vuosittain. Kohderyhmänä ovat erityisesti kotimaiset lapsiperheet, porukat ja pariskunnat. Rinne- ja rantamökeille on omat kampanjansa. Markkinointia tehdään strategisesti ja ajantasaisesti, käyttäen laadukkaita kumppaneita. Analysoimme tuloksia erityisesti mökkivarausten näkökulmasta ja kehitämme jatkuvasti toimenpiteitämme niin markkinoinnin, kuin asiakaskokemuksen suhteen. Lomarenkaan markkinointi on dataan perustuvaa, mutta lomafiiliksen rikastuttamaa!


Offline-mainonta:

Radiomainokset
Ilmoitukset sanomalehdissä ja aikakausilehdissä
TV-mainonta
Ulkomainonta
Sponsorointisopimukset
Raudanluja ja kokenut asiakaspalvelu

Mainonta verkossa:

Hakukonemainonta (Google, Yandex)
Sosiaalinen media
Uutiskirjeet: Mökille-uutiskirjeet kymmenille tuhansille suomalaisille joka kuukausi
Hakukoneoptimointi
Retargeting-mainonta
Kumppanuusverkostomainonta (esimeriksi Mökit.fi, Interhome ja Booking.com)
Vaikuttajamarkkinointi
Sivuston kehittämistyöt vuosittain

+ paljon muita toimenpiteitä eri kanavissa

Kysyttävää Lomarenkaan markkinoinnista? Ehdotuksia? Ota yhteyttä:

Saara Rostedt, sisällöntuottaja
044 758 4758
saara.rostedt@lomarengas.fi


Pekka Huttunen, markkinointipäällikkö
046 851 1912
pekka.huttunen@lomarengas.fi